2012. július 25., szerda

"Nem hivatalos tájékoztatás: elérte a(z) MOME animáció ANA ponthatárát. www.felvi.hu"

Sok izgulás, vér pisilés és parázás után egyetemista lettem júhú!!!
Nem szeretném elbízni magamat, mert akkor nagy pofont kapok. 
Igazából ... még most se hiszem el, hogy ez történ. 
Örülök, de azért félek is, mert mert első évben (ahogy a kipakólásokon láttam) fázis rajzolás lesz ("rajz animáció"), vagy is nagyon precíznek kell lenni, és stb. ... ami nem lesz könnyű...

Ám ennek örömére kiteszek pár dolgot ezzel kapcsolatban. 

A felvételi 3 fordulós a MOME animáción. Szakonként változik, de általában 3 fordulóból áll. De minden fönt van a honlapon, ami kell tudni. 
Itt vannak azok a dolgok, amiket az első fordulón adtam be, és nem tanulmány rajz, mert nem fotóztam le őket, de nem is vagyok abból erős ... úgy hogy én szerintem ki hagyom.

Így utólag már másként csináltam volna, mert nekem kicsit bénának tűnek, de ez van. 

Külön feladat volt a képregény, amit be kell adni a porfólióval együtt. Meg adnak egy szót és az alapján kell meg adott méretben, és oldal számban. A téma: a Park. Elég nehéz volt kitalálni valami jó dolgot hozzá szerintem, mert elég tág a szó jelentése. De végül is csak lett valami.  




Pár werk fotók. Hogy fejlődött a képregény :
Ez az agyalás, vagy is ez volt a legelső fázisa a képregénynek.
A teljes ötlet fal, amit már korábbi bejegyzésbe egy részét lehetett látni. 

Éééés itt vannak a képregénynek a kép kockái, amit mindegyiket kézzel csináltam. Tus + festés (akril, akvarell, vízfesték, kávé).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése