2012. október 2., kedd

Na...

Most régi dolgokkal jövök, mert lusta voltam eddig feltenni. S inkább most felteszem mint később.

Nagyon régen az osztályommal be mentünk egy reklámügynökséghez (jó nem "egy"), hogy dekoráljuk ki a WC-jét. Meg mondhatnék még dolgokat, de inkább werk fotókat rakok ki, és pár cikket teszek ki, hogy érthető legyen, hogy miről beszélek.
Cikkek:
http://stilblog.hu/2012/02/20/kreativ-jatszoter-az-artvertising-uj-irodaja/
http://4szoba.hu/cikk/tippek/3228-agytornaterem-ezdoterem-es-iroda

De ezeken kívül a végleges állapotot nem tudom, hogy milyen lett. Főleg az én cuccaimat fotóztam (azokat megfogom jelölni).


 Enyém:

 Enyém:




Enyém: 
Háttérben az enyém: 


Enyém: 
 A középső WC papírtartón kivül mind az enyém:
 Enyém:


 Enyém:
 Másik oldala:
Amivel sokat foglalkoztam ott:



Még fogok jelentkezni régebbi dolgaimmal, de most jön egy frissebb dolog.

Egyetemen az első kurzus AnimMix néven volt, s kedv csináló dolgokat csináltunk közösen. Majd be kellet mutatni az Auditóriumba, hogy mi ez (én voltam ...pfűűűűűű).


Na ezek volnának azok.
A másodig direkt ilyen szem bántó...

Most Vizuális stúdium van. Arról jóval később mutatok dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése