2012. július 10., kedd

Juhú! Itt vagyok az élők sorában!

Először is ezzel kezdeném...

Ez... kérem szépen... ez az a videó, amivel kb. 1 éve foglalkozok, éééééés pontosan Július 6.-án teljesen készlet. PÁPÁM!!! (Végre... már azt hittem, hogy nem leszek kész vele). Elvileg itt: http://www.facebook.com/events/383272451729828/
és itt: http://www.facebook.com/events/410287525684805/
meg lehet CSÚDÁLNI (vagy is nekem azt mondták), eme klipet, pajkos szórakozásként, ha unód a nettet, és bulizni akarsz, és a közeledben van.
 Werk része:


Még a paleotikum korban ebből a videókból jött az az ötlet (inkább az előbbiből), hogy milyen klassz lenne má' ha matricákból állna össze az animáció, amiket az utcára ragasztanák ki.
S kb. 4-5 év után jött a szakmai vizsga, amire az lett volna a feladat, hogy közös vizsga filmet csinálunk, de az már az elején halott ügy volt (ezt nem szeretném részletezni... jó vége, meg minden, de nem szeretnék senkit se minősíteni)... Úgy hogy én már a legelején jöttem azzal hogy kedves ismerőseimnek ( vagy is Mayberian Sanskülotts-nak) csinálok videó klipet. Meg amúgy is szeretem volna nekik videó klipet csinálni , meg meg el lőni ezt az ötletet. Úgy hogy ... előbb utóbb kibújt volna az a gyerek, és ez az "időpont" kapóra jött.
Höhö!
Aztán jött a hosszas tervezés, hogy, miben csináljam, hogy matricázzam ki a fázisokat, stb. Meg sokat ígérgettem, úgy hogy a vége felé mindenki (inkább úgy mondanám sokan, nem mindenki) kérdezte, hogy "Na! Hogy haladsz? Kész van?". Végül is Flash-ban elő rajzoltam az animációt Wacom táblával (amit szakról kölcsönöztem, mert olyanom nincs. Brühühü). Ezek után bátyám munka helyén nagy nehézkesen kinyomtattuk fehér matrica papírokra (amiket előre meg vettem). Aztán nap szakok szerint beosztva a jeleneteket kedves emberekkel, vagy egyedül az utcákat járva, matricázás zajlott. Végül egyesével beigazítottam a képeket középre, mert amikor először össze raktam a képeket, akkor szörnyen nem állt össze a kép. Vagy is vibrált az egész, és nem akart össze állni. Ez a folyamat még hosszabbította a dolgokat, amiből már elegem volt, mert mindenkinek csak ígérgettem, hogy "kész lesz mindjárt" vagy "tuti kész lesz, csak kis idő kell hozzá".
DE készlet!!!
JUHÚ!!!!
Itt van pár kép a munka folyamatról, de nem sok, mert buta voltam, és nem csináltam menő képeket az egészről, hanem inkább ilyen kis bolha pukikat.
Volt egy agyaló falom, addig ameddig viszonylag sokat dolgoztam (felvételi, suli stb), ami a számítógépem mellet volt. A lenti nap szak beosztás az a vég kifejlethez képest nem érvényes, mert ezt még kb tél-tavaszkor agyaltam ki. Szerintem folytatom ezt a jó szokást, mert ott a a falam nagyon üres, és segített is. 




Ezek már a kinyomatott matricák, amik nincsenek kivágva. Ebből 5db 50x70 cm nagyságú matrica papírokon A/2 méretben (vagy is 42x59,4 cm méretű) lett kinyomtatva. FHÚ! Ez körül mekkora hiszti volt, hogy hogy legyen meg csinálva, és hol lehet kinyomtatni. Ám nem történt semmi baj, és úgy lettek kinyomtatva, ahogy szeretem volna. Csak kicsik lettek, de abból nem volt nagy probléma. Sőt...

Na ennyit erről.
Most mondjuk rá pihenek, és be pótlok pár dolgot, de nem sokáig, mert pénz pénz pénz pénz pénz... és így tovább.

DE!
(Most mindenkinek ez menjen a fejbe: http://www.youtube.com/watch?v=cWnmCu3U09w
mert annyira, DE annyira monumentális dolog jön, hogy az hihetetlen. /Szarkazmus a köbön/)
Meg néztem...
A...
PROMETHEUS-t
Nos én is azok az emberek táborába tartozok, aki itt erről a filmről fog írni.
FIGYELEM!!! SPOILER VESZÉLY!!!
(Jó próbálkozok nem annyira spoilerezni, de sajnos ebben nagyon jó vagyok, és csoda, hogy ezzel a filmmel kapcsán, még nem történt meg az eset eddig. ... Tán azért, mert nem egyedül néztem meg).
Nem arról fogok beszélni, hogy mi az alap story, mert arról már annyi infó van a netten.
Mielőtt a moziba bemennél, NÉZD MEG AZ ALIEN 1-ET!!! Vagy is erősen ajánlott, ha nem láttad, vagy nem nagyon emlékszel rá az Alien-re.
Egy moziban nézős filmről van szó, mert meg éri. DE! 10ből csak 7,5 tudok csak adni, mert annyira zavart, hogy a film készítők annyira bele akarták erőltetni az alap Alien vonalt, hogy attól kicsit csalódott lettem. Nem is zavarna az olyan kérdések, amiket több ilyen film kritikus oldalon olvastam a commenteknél. Hanem az zavar, hogy Alien alap sémájához nagyon harmatos főszereplő hölgy, s közben van egy rohadt ütős karakter, David a robot, hogy már fáj, hogy mért nem ő a főszereplő. Jó hogy szimpatizálok Michael Fassbender-rel, aki alakítja David-et, mert szerintem jó színész, de akkor is!!! Jó hogy ott van az a jelenet a legelején, amikor rá találnak a tudósok a barlang rajzra, amiből egyértelmű lesz, hogy nekik oda kell menni. De most komolyan ebből a jelenetből... jó jó van más is, ami Dr. Shaw-hoz (főszereplő, akit Noomi Rapace játssza) köthető... módjuk... DE most tényleg azokból a jelenetekből kerüljön hozzám "kissé" fanatikus hölgy közelebb, mint a sunyi, menő androit, akire a film elején több időnk van közelebb kerülnünk, mint bárki máshoz. Most komolyan. Meg ráadásul a doktor hölgy közel se olyan erőteljes női alak, amit az Alien-ben láthatunk. Szerintem ez a karakternek nem kellet volna ekkora feneket keriteni neki, mert jönnek az olyan kérdések, gondolat menetek, hogy:
Hogy bírja már ki, hogy előbb szedte ki a hasából azt az izét, és rohan ide oda, mindenféle érzéstelenítőkkel, amik csak ideiglenes ideig tart? Meg egyáltalán, hogy BÍRTA AZT A "MŰTÉTEIT"? Mert közben úgy ficánkolt a "műtő asztalon", mert annyira azért az érzéstelintés nem volt annyira erős... vagy is úgy tűnt így nézve a moziban a vászonra, hogy mi folyik ott... Még sosem műtöttek meg... De tuti, hogy nem egy Alien keltetött vagy mit fognak kiszedni a hasamból... vagy ki tudja... ez lesz az Antikrisztus...És csak azért készülnek ilyen filmek, hogy szokjuk a szomorú valóságot, mert ez egy ilyen íze  projekt, ami nem rögtön ránk zúdítja az az egész dolgot... vagy mi...Ha már itt tartunk... akkor nem kénne ezt a blogot írnom, meg egyáltalán... nem kéne számítógép, TV előtt ülnöm, meg mobiloznom, mert ezek a kütyük olyan sugárzást bocsájtanak ki, amitől én ha meg halok akkor zombi leszek... te hát vannak zombik..."
"Hogy nem fog megdögleni a csaj, hogy közben a ketté tépet David-del elrepülnek az "alkotok" fő fő bolygójára, mi közben a csajnak semmi kajája sincs, meg meg meg jó hogy ott van az a hibernáló izé, de akkor is azoknak az "alkotóknak" méreteik teljesen mások, és jó hogy egyezik a DNS-ünk velük, de akkor , hogy a francba lehetnek ekkorák? Hát persze, hogy attól a hüje DNS-től, vagy mit tudom én, úgy hogy vannak különöbségek. Nem vagyunk mi kutyák, akik között a méret csak egy kettő dolog szabályozza. Ellenben az embernél meg több száz (kb) dolgocska szabályozza a magasságot!!! (Ja... Havonta jön hozzánk a National Geographic magazin). Jó ez hűjén jött ki ez az inóklás... DE akkor is! Biztos van valami különbség köztünk, mert az az egy túlélő, olyan vígan rohangált a bolygó felszínén sisak, vagy mi nélkül, aminél MI megfulladnánk!!! Úgy hogy hogy a fenében fogja kibírni azt az úttat? Azért legyen annyi esze! Vagy  nem látja értelmét a Földre menjen... vagy vagy imádja, ha ... kínozzák, és rá jön imádja a ária jelegű robotokat (volt is egy olyan jelenet, amikor ügy vigyorgót David-re mint ha bejönne neki... úúúúú úúúgy, ... még amikor nem volt problémák)... s ezért marad David-del. De ha lesz folytatás, akkor arról fog szólni, hogy kedves doktor ő csalódni fog, mert rá jön, hogy David igazából szőkíti a haját, és csak egy régi hollywoodi színészre akart hasonlítani, és nem a náci ideálnak... S megint David a rossz robot, mert csak szőkíti a haját...
ÉS MI LESZ DAVID-DEL, HOGY ÍGY KETTÉ VAN TÉPVE??!!! Szegény pára... csak kíváncsi volt, ... szerintem... Meg elege volt abból az öreg embertől, aki csináltatta, hogy legyen egy fia szerűsége, akit ugráltasson minden féle veszélyes helyeken, és stb és stb.
Igen ezekből a buta indoklásokból is az sül le, hogy IGEN jobban aggódok egy olyan karakterért, aki sunyi módok ki akar keltetni egy szörnyet mi közben megöli a főszereplőn pasiját, és majd nem a főszereplőt is. Igen jobban aggók érte, mert a főszereplő olyan dolgokat csinál, amitől nem láttom értelmét, hogy szimpatizáljak vele. A színész nő nagyon jól alakítja azt a karaktert, amit játssz... csak ... annak a karakternek... mondjuk meg kellet volna halnia... és kész... Nem is zavar, hogy nincs túl magyarázva a dolog, meg úgy lett le zárva, ahogy lezárták... Csak a főszereplővel vannak bajaim... Mert David-del szerintem nagyon jól lehetett volna bemutatni, ha ő abszolúte a főszereplő, hogy miért is ez a cím, vagy is van erre egy elméletem, hogy miért ez a film címe, és nem is annyira nagy titok, inkább át látszó. Csak ismerni kell a görög mitológiát.
Jó ezt már túl magyaráztam. Meg már hülyeségeket is írtam. Meg nem volt ennyire rossz...
Az a lényeg, hogy jó a film, nézd meg! Ne kamarásan, mert meg éri moziban nézni! És sajnálni fogod, hogy nem egy erős, fő szereplőnek való karakter a főszereplő, hanem egy kis nyiszla ízé.
És itt egy kedv csináló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése