2017. október 21., szombat

Heló és Viszlát!

Legutóbb is ígérgetem ezen a blogon, hogy tudok posztolgatni. Nagyon sok mindent képzeltem itt, és nagy terveim vannak. Még mindig vannak nagy terveim, de tudom, hogy nem vagyok népszerű. Sőt egy nagy büdös senki vagyok. Egyértelműen megváltozott annyira oldalak, és appok, hogy nekem ez értéktelené vált blog bejegyzéseket ide tennem.
Nem fogom kitörölni ezt az oldalt, mert tudom, hogy sokáig segített másokat valahol.


Most különösen nagyon őszinte hangulatban vagyok, úgy, hogy mesélni fogok.
Mi történ velem?

MOME-s voltam, de magán életi problémák miatt magamhoz képest rosszabul teljesítetem, addig ameddig a tanárok át néztek rajtam, és kaptam olyan mondattokat a fejemhez, hogy nem vagyok MOME színvonal, elment a kedved, Zsuzsi tehetséges, csak nem éret az animációhoz, Nem vagy annyira tehetséges, mint a többiek, akik lediplomáztak veled, jó ötleteid vannak, de ne írd le. Amúgy nem tudom miben vagy tehetséges. Amikor rá kérdeztem, hogy mibe vagyok jók nem tudtak válaszolni.  
Ott jól elhitették velem, hogy csak az a világ van, amit ők mutatnak, annak ellenére annyira elzárt, hogy nélküle nehéz saját lábra állni. Nagyon kevés ember képes magától helyt állni a világban MOME után.
Két szinopszissal, és tervel jöttem MA felvételire, de az interjú arról szólt, hogy elköszönjenek tőlem, és meg győződjenek, hogy helyt állok.
Kétségbe voltam esetben utána, hogy fogok munkát találni. Aztán Umbrella-ban dolgoztam, és megnyugodtam. Aztán kaptam egy sms-t, hogy a néhai Bkf-re, vagy is Metropolitánra lehet pót felvételizni. Én azt gondoltam YOLO! Nem baszok el még ez évet a MOME-ra. Úgy is korábban kétszer felvételizettem, és halasztottam egy évet, és elvette az önbizalmam. Nincs annyi időm az életemből, hogy elbasszak egy évet erre. Akkarok dolgozni, és építeni a saját brandam, és nem másét. S most ott másodéves MA-s vagyok a METU-n.


MOME-n Hong Kong-ba akartam menni, de repülő jegy piszkosul drága volt, és családom nem tudott kisegíteni, és nem voltam akaratos. Gondolkoztam korábban, hogy Finnországba mennék, és elző fél évben ott is voltam Erasmuson. Ez a félév húzott fel egy aprócskát az önbizalmam, és jobban megismertem magam, hogy mennyire gyökér vagyok, és láttam egy szemléletet, ami jobb, mint a magyar szemlélet. Nem a legnevesebb egyetemen voltam, de nagyon tehetséges diákok vannak ott, nagyon picike helyen volt, s nem animáción voltam, hanem fotón és képző művészeti szakon voltam.
Finnország óta dolgozok a diploma filmemen, és beadtam nagy segítséggel a Macskássy-ra, és várom, hogy melyik fordulón dobnak ki.


Az a lényeg, hogy más oldalakon vagyok aktív, és hagyom ezt az oldalt. Próbálkozok aktívabb lenni, erősebb lenni, jobban lekommunikálni a dolgokat, magamért csinálni a dolgokat, és a terveimet meg csinálni.



Ez nem viszlát, csak bevallom, hogy itt nem vagyok aktív. 
Itt vagyok a legaktívabb:
https://www.instagram.com/z.e.k.art/


De lesz összeszedettebb dolgaim. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése