2013. január 7., hétfő

Vízsga időszak lő

Na túl vagyok a kipakoláson már rég, de javában vízsga időszak van, ezért késet ez a poszt.

Animatik:
(Aki nem tudná): Ez egy tervezési folyamat egy állomása. Storyboard után van. Általában animációknál használják, élőszereplős filmeknél csak akkor van, ha van rá igény. Az animációnál azért fontos ez, mert ez segítségével ki tudják számolni, hogy egy jelenethez hány képkocka kell. Ez alá, már oda teszik a hangot. (Napi fejtágítás most meg volt).

Mi kaptunk pár hang játékot, és azt kedvünk szerint kitalálhatunk hozzá story-t. Az én eredeti hang játékomban az a történet, hogy két öreg ember ki akar jutni a medencéből, de az egyiknek a felesége nem engedi ki őket. Hát... én fantasy, csi-fi, nagy cicis amazon világba raktam a történetet, mert el akartam rugaszkodni az eredeti történéstől, és ez jutott eszembe elsőre.


Mozgatás:
Kaptunk 3 db figurát, és azok közül kellet választani egyet. Egy olyan mozgás sorozatot kellet csinálni, amit nem lehet filmként elemezni, de legyen csattanó, vagy geg. A sétálás, futás és ugrásnak mindenképp kellet szerepelnie, s ugyan annak a végének lennie, mint a ahogy kezdődik (loop-ható legyen).



Emlékeztek arra a videoklipre, amit nyáron fejeztem be?
Pár helyen már meg lehetett nézni, de a következő cikk azért elég szív melengető volt számomra:
A CIKK!
Jó azért nem akarok itt leragadni, mert akkor már most eltemethetném magam. De egyenlőre nem sok mindenre vagyok büszke magamra (sőt, elégé önmarcangoló ember vagyok).

Lehet, hogy lesz egy érdekes vissza tekintésem 2012-re. De nem ígérketek.
Addig is bugizatok egy kicsit!
Mert megérdemlitek! (S nézetek ezt American Horror Story-t, mert jó).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése