2015. január 8., csütörtök

HÁ!


Jaj hát még itt vagyok!!! Nem haltam meg.

De rég voltam itt!
Egyáltalán nézi még ezt valaki... Mindegy.

Nos... fel turbózom a dolgokat kissé.
Nem hagyom el ezt a blogot, akit felzaklatná. Csak most össze szedem magam, és el akarok indítani dolgokat.
Hogy is mondjam... mondjuk azzal kezdtem, hogy csináltam, egy saját facebook oldalt. Igen igen... kattints...
IDE!
Még ronda, de lesz jobb is.

Vannak további terveim, de azt később... De az a lényeg, hogy lesz egy egységes arculatom, vagy is valami olyasmi.
Mert miért ne! Már nagy lány vagyok.


Sok minden történt velem azóta, hogy útóljára ide írtam valamit. De nem szaporítom a szót...
Inkább mondom azt, hogy megfogom változtatni a blog külsejét (ahogy itt mindig ígérgetem).

De ha nagyon akarsz még nézelődni kedves drága idegen akkor van EZ IS.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése