2011. november 6., vasárnap

Bizottság "sírba visztek"

Nos ... személy szerint én nagyon szeretem a Bizottságot, és a Műcsarnokot.
S szerintem jó volt a kiállítás.
Főleg az első terem tetszett a legjobban. Annak ellenére, hogy ott oldalt voltak ilyen vissza emlékezések. ... Jó hogy akkor még gondolatban sem voltam, és valószínűleg soha sem fogom meg érteni, hogy akkor mit éreztek az emberek... De én az vontam le az eddigi tudásommal, hogy ez egy rohadt jó geg a A.E. Bizottság Tánc zenekar, s nem azt, hogy ilyen hatalmas politikai lázadok lennének. Jó. Jó. Nem is igazan a megemlékezésekről van szó, mert némelyik meglepően jó volt (Pl.: Somáé, meg Till Attiláé, amin nagyon meg lepődtem. De azért Fábrié elégé idegesített... lehet, hogy a személye miatt...). Hanem az egész kiállításnak volt egy ilyen száj íze, hogy ők milyen nemzeti hősök voltak (húhá!) azzal, hogy csak poénból beneveztek egy tehetség kutatóra, meg utána a Hajógyári szigeten föllépnek több száz ember előtt, mert Nagy Feróék nem is tudták pontosan, hogy mit is játszik ez a Bizottság zenekar. Vagy is ÉN nem tudom elképzelni, hogy ilyen hatása volt. Meg akkor szüleimet nagyon nem hatotta meg ez a jelenség őket, vagy is ahogy beszéltek a Bizottságról (jó... nem is szeretik). Jó persze, hogy valakinél ez jön le, és véleményük szerint ennek ilyen politikai rendszer ellen lázadunk dolog volt. Csak arról van szó szerintem, hogy nem tudom, hogy milyen lehetett isten igazan az akkori szellem. Csak elmesélések alapján tudok dönteni, és eddig Bizottságról alkotott képen az nem politikai értékű volt, hanem csak jó poén, és én ezt emeletem volna ki. (Meg az alkotok se azt mondták, hogy politikai célú volt a megjelenésük, hanem egy jó pofa dolognak szánták, vagy is ezt vontam le az interjúikból). Vagyis engem zavart, hogy ilyen íze volt egy kicsit a dolognak. De ez csak az én véleményem... és ezért nyugodtan meg lehet kövezni engem.
Meg az volt a másik kifogásom, hogy lehet volna úgy csinálni, mint a BBS kiállításnál (ilyen karszalag volt, amivel többszöri alakalommal lehetett be menni, és mindent meg lehetett megnézni, meg egyet értettem személy szerint a koncepcióval), mert hasonlóan tömény anyag van kiállítva. Az igaz, hogy egy nap alatt végig lehet nézni (én kétszer voltam... de ki érdekel mö), de voltak olyan dolgok, amire kíváncsi lettem volna, mint pl.: amik csak úgy fel voltak vetítve vászonra, meg falra, mert azokat nem lehetett normálisan végig nézni. Meg a kihangosítássál is voltak bajok (pl.: Jégrémbalett című filmnél). De ez is csak én mondom...
De amúgy jó volt elmenni... nagyon jól eset. Meg ezek mellet (amit itt felsoroltam) minden más jó volt (pl.: az első, és az utolsó termek). Az nagyon jó ötlet, hogy a kijáratnál lehet firkálni.
Lehet még ilyen kiállítás, mert jó volt.
Úgy hogy érdemes elmenni rá... Jó hogy későn írom meg ezt is, mert november 13.-ig lehet megnézni. De aki még nem látta ezt érdemes egy napot rá szánnia, vagy többször elmenni, ahogy teheti.
Itt a honlapja: http://www.bizottsagkiallitas.hu/

És aki nem látta a Jégkrémbalettet... itt van a linkje, mert valaki nagyon kedves volt, és fől tette az egész filmet a youtube-ra. ÁM előre figyelmezettem, aki megnézi, számítson arra, hogy nincs konkrét története. Csak azért mondtam (inkább leírtam), mert valakik utálják ha nincs értelme valaminek, de én szeretem a filmet:D (kit érdekel nyö).