2011. szeptember 27., kedd

Videó klip börze 0001

Fogok majd néha így be linkelni videó klipeket, ami tetszik nekem.
Mert nagyon érdekelnek engem, meg szeretem is ezeket a dolgokat .
mömö :)









Azt hiszem, hogy nem sokára lesz egy hosszabb bejegyzésem, DE NEM BIZTOS!!!
Az ilyen élmény beszámoló lenne a Szolnoki Tudományos Fesztiválról, amin voltam mint diák zsűri egyik tagjaként.
Meg arra is gondoltam, hogy úgy színt élmény beszámolósan fogok múzeumi kritikát írni.
Azért "élmény beszámolósnak" írom ide, hogy én kritikát tervezek ide írni, mert nem vagyok profi kritikus, meg diszlexiás és diszgráfiás is vagyok.
HÖHÖ, akkor miért akarok ilyent írni...
Mert gyakran járok múzeumba ... azért. Meg meg szeretem a múzeumokat. S amúgy is kell mennem múzeumokba, meg gallériakba. Meg néha filmes fesztiválon is oda röffentem magam.
Akkor miért ne írjak ilyen dolgokat... na.
...

Mindegy majd meg látjuk mi lesz ebből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése